met Sunny in europa

fiesch Zwitserland, Cully, Marlens Frankrijk, Gigny sur Saore

na Breisach am rhijn zijn we Annie gaan opzoeken in Zwitserland en zoals gewoonlijk waren het weer lange en gezellige avonden. we zijn hier drie nachten gebleven. we hebben met Annie haar motor door de bergen gereden en 1 dag zijn we met de kabelbaan naar de top van de berg gegaan en zijn vanaf de top naar beneden gelopen. Ik heb daar nu nog steeds spierpijn van. Na Zwitserland zijn we richting Frankrijk vertrokken naar het plaatsje Marlens. Op deze camping ben ik als kind jaren lang met mijn ouders en familie geweest en na 15 jaar wilde ik dit graag nog eens terug zien. Voordat we in Marlens aankwamen hebben we eerst nog overnacht op een hele leuke camping aan het meer van Genève. We stonden direct aan het meer in een klein authentiek en relaxed dorpje met de naam Cully. de volgende ochtend zijn we naar Marlens vertrokken waar we die zelfde middag aan kwamen. de eigenaresse van de camping herkende mij n eerste instantie niet, maar toen ze mijn naam hoorde wist ze wie ik was. we mochten gratis overnachten en de hele familie krijgt de groetjes van Maryse. dus bij deze. Toen we aan kwamen was het mooi weer, maar later die middag begonnen het te regenen en het heeft niet meer opgehouden met regenen. De wolken bleven tussen de bergen hangen en de voorspelling was ook dat het de rest van de week zou gaan regenen dus hebben we besloten om de volgende dag weer verder te trekken wat ik heel erg jammer vindt, maat ik graag nog een keer de omgeving had willen zien. We zijn wel nog even bij het kerkje en het beekje wezen kijken. We zijn richting Parijs vertrokken en we zitten nu op een plaatsje met de naam Gigny sur saore. De omgeving is ook hier geweldig en ook dit is een authentiek dorpje tussen de landerijen en op de camping licht rond een kasteel. Morgen gaan we naar Parijs en vandaar uit willen we langs de kust weer terug naar huis rijden.

Reacties

Reacties

joke

hallo daar wat een, leuke v w hebben jullie zeg.
en mooie verhalen,genieten jullie maar. gr joke peter

jeanne

wat leuk dat jullie er voor niets mochten staan,
jammer van het weer.
wat een leuk verslag.
goede reis naar parijs.
liefs jeanne

Nen Michel

Lijkt me heel bijzonder om na lange tijd op zo'n plek terug te komen. Hoe oud was je toen je er voor het laatst was?
Jammer van het weer.
Geniet van Parijs en vooral van de reis langs de kust.

jeanne

wanneer komen jullie terug
liefs jeanne en theo

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!