met Sunny in europa

Kuta, Ubud en Lovina

Vanaf het vliegveld in Denpasar hebben we een taxi gepakt naar Kuta waar we drie dagen zijn gebleven. Kuta is een drukke stad met voornamelijk winkels en een uitbundig nachtleven.

De drie dagen in Kuta hebben we weinig gedaan. Beetje door Kuta gelopen, geprobeert om een dagje naar het strand te gaan, maar we konden hier niet rustig zitten met alle mensen die wat aan je proberen te verkopen en we hebben lekker bij het zwembad gelegen.

Na Kuta zijn we naar Ubud vertrokken. Dit plaatsje is voornamelijk bekent van het boek eten bidden beminnen. De mensen in ubud zijn heel erg vriendelijk en er is veel te zien in Ubud en de omgeving zoals bijvoorbeeld de apen in het apenbos waar we de eerste dag zijn geweest.

Via via hebben we Wayan leren kennen hij woont in Ubud en met hem zijn we veel opgetrokken in Ubud. Hij heeft ons zijn huis laten zien en ons vervolgens meegenomen naar zijn rijstvelden waar we tuat (ik weet niet of je het zo schrijft) hebben gedronken. Dit is sap wat direct uit de stam van een cocosboom komt.

De volgende dag zijn we gaan raften in een hele mooie omgeving en de dag daarna heeft wayan ons het eiland laten zien op de motor.

De laatste dag in Ubud hebben we Ketut ontmoet, de medicijnman uit het boek. We hebben even met hem gepraat en hij heeft onze handen gelezen.

Nu zitten we in Lovina waar we om 6 uur sochtends met de boot dolfijnen zijn gaan kijken en waar we een dag hebben gedoken.

De duik was erg mooi, maar we hadden gehoopt om een schildpad te zien die we niet zijn tegengekomen. Morgen gaan we naar een ander plaatsje waarvan ik nu even niet op de naam kan komen, maar hier ligt een schipwrak in zee waar we gaan duiken.

Dit was een korte samenvatting de rest van de verhalen en foto's volgen als we weer thuis zijn.

groetjes,

Marc en debby

oude nicht hihi

Hey

Weer onwijs gaaf wat jullie doen en zien, mooi man !!!
Ben gewoon jaloers .
Geniet er maar van samen.

XX

margarethoudshoorn@hotmail.com

Hey vakantiegangers,

Wat een onwijs gave foto's weer en natuurlijk een prachtig verhaal erbij, degene die dit schrijft moet er zeker mee doorgaan. ( Debby ??) echt gaaf hoor.

Geniet ze XXXX de Edelaars

Antje

Marc en Debby aan de foto's en verhalen genieten jullie in een warm Bali, beter als hier het is maar 2 graden.

Daarom zijn Annet,Arjan en de kids vetrokken voor een zonnige vakantie in Mexico dus net als jullie lekker genieten.

Groetjes ook van Wim
en Antje.

Ada

Hey Marc en Debby.
Wat gaaf dat jullie op Bali zijn. Jan en ik vertrekken zaterdag daar naartoe, wij zitten in Tuban, dat ligt tussen het vliegveld en Kuta, in Bakungs Beach , heb er best zin in , wat een prachtig eiland hé? en zulke lieve mensen, wij zijn er aan verslaafd.Zijn jullie er nog op 4 en 5 maart? dan is het oud- en nieuwjaar (nyepi) moet gaaf zijn om mee te maken.
Nou luitjes nog veel plezier.

Rosalinde

Leuk om te horen (en nu ook te zien) dat jullie weer aan het reizen zijn geslagen! Ik ben benieuwd naar jullie verhalen!

Groetjes!

Marc

Hallo zou de ouwe nicht ook willen vertelen wie ze is !!!
Want ik heb er een paar en weet nu niet welke het is

Marc

ank

Geniet ervan , ga nu naar sprookjesland !!!!!!!!
Groetjes van
Maevi , Luca Fiona , xxx xxx

kim

Hoi Debby en Marc,

Wat is het daar mooi!!!
Hier voor de verandering geen sneeuw als jullie weg zijn hihihihi gewoon saai grauw hollands weer...

Veel plezier genier van de zon en neem de zon mee hé!!!

Dike kus Kim

Alicia

Hi Debby en Marc..

Echt gaaf om jullie hele reis te volgen op deze site,
ik krijg een heerlijk warm gevoel van binnen;)
Ik hoorde van Mamma dat jullie elkaar gaan meten in Indonesie, Stoer!
Liefje wist je al dat ik een Dochtertje krijg?
29 mei ben ik uitgerekend.. Ik ben zoo gelukkig!
Roderick en ik hebben een eigen huis.. alles loopt op rolletjes.
we hopen over een paar jaar ook een mooie reis kunnen maken, net als jullie!
Heel veel plezier de laadste weekjes op Bali..
& als je bij Mamm bent, een dikke kus voor haar!!
Liefs Alicia