met Sunny in europa

Ilha Grande

Vanuit Parati hebben we de 2 uur durende bus naar Agros de los reis genomen en van daaruit hebben we de boot gepakt naar het Eiland Ilha Grande.

Op Ilha Grande rijden geen autos en er zijn geen banken of pinautomaten. We moesten dus met genoeg geld op zak naar het eiland.

Het eiland is heel relaxed en we hadden weer een hostel aan de zee.

We hebben lekker bij het strant gelegen om de laatste dagen nog wat kleur op te doen voor we weer naar huis gaan.

Ook zijn we een dagje naar een strant aan de andere kant van het eiland gevaren om daar te gaan surfen.

Daar heb je hogere golven. We hadden de surfplank geleend van de manager van het hostel. Hij zei dat surfen heel simpel is. Nou, dat bleek toch wel wat moeilijker te zijn. Nadat je eindelijk een goede golf te pakken hebt is het verdraait moeilijk om te gaan staan op je surfplank.

Het is uiteindelijk wel gelukt om met mijn knieen op het board te staan.

Vandaag zijn we naar Rio de Janeiro gevaren waar we onze laatste twee dagen gaan door brengen.

Anne-Marie

Hoi Debby

Jeetje joh, wat is de tijd hard gegaan! Over een paar dagen weer naar huis. Heb je er een klein beetje zin in, om weer naar Nederland terug te keren?

Ik vond het in ieder geval erg leuk om jullie op deze manier te volgen, met mooie verhalen en prachtige foto's!!

Geniet nog van de laatste dagen, en ik zie je verschijnen met de tijd in de Hema.

groetjes Anne-Marie

jeanne en theo

het is over,jullie hebben wel echt genoten
gr j en t

RJ

Ik zei toch dat het zo om zou zijn...

Cynthia

Strand met een 't' schrijven...????