met Sunny in europa

Weer in Buenos Aires

Reacties

Reacties

Nelleke

Hoihoi,
Vanmorgen bij het wakker worden wederom een witte wereld!!! Toch wel mooi hoor, het enige vervelende eraan is dat je niets met Teun kan doen. Hij wordt tijdens het lopen steeds groter van de sneeuw in zijn ijzers. We hebben afgelopen woensdag bij Walter en An gegeten met je moeder Deb, Jeetje wat had ze er een werk van gemaakt het was heerlijk!!Gisterenavond heeft Sven het 1e Olympisch goud gewonnen op de 5 km was wel gaaf om naar te kijken.
De opening van de Olympische spelen was geweldig om naar te kijken echt een kunstwerk en op een gegeven moment waren er van die Ierse Tapdansers met geloof ik zo'n 180 violisten erbij, echt heel indrukwekkend nog nooit zoiets gezien. Oh ja ik heb afgelopen zaterdag mijn nieuwe raamkozijn gehad. Brrrr was koud joh toen het kozijn eruit gehakt werd maar is prachtig geworden.
Grappig trouwens die kerk die tussen die 2 gebouwen staat.
Nog veel plezier en ik kijk uit naar jullie volgend reisverhaal!!!! Liefs van mij.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!