met Sunny in europa

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waarwij onsbevinden enzijn geweest! Meer informatie overons en de reis diewij ga maken vind je in het profiel.

Wij zien je graag terug op onze reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Marc en Debby

margareth

Hey joehoe wij gaan mee hoor 3 mnd zonder jullie is wel veel hoor xx

Debby

aaaah ik ga jouw ook missen hoor!

Lia en Fried

Hoi Marc en Debby,

Spannend hoor! Nog 5 nachtjes slapen en dan gaan jullie weer on tour. Wij reizen natuurlijk ook mee. Vanuit Stompwijk wensen wij jullie een héle goede reis en een behouden thuiskomst. En van de tijd die hier tussen ligt vooral genieten! Geef Linda maar een zoen van ons.
Enne .... alvast een gelukkig en reislustig 2010.

Chau van Lia en Fried

Nelleke

Bienvenido en la Argentina Marc en Debbie,
La tierra de la carne de vacuno y la Princesa Maxima!!
Zo om hier alvast de taal mee te beginnen!!!

Als het goed is zijn jullie net gearriveerd in jullie Hostel.
Hoop dat de vlucht is meegevallen, zo'n lange tijd zitten valt zo tegen voor je darmen.
Het heeft vannacht flink geijzeld en je vader werd al gebeld dat hij niet de weg op mocht. Nu gaat het wel weer, sommige stukken zijn nog wel glad. Vannacht gaat het weer opvriezen dus wees maar blij dat jullie het lekker warm hebben.
Heel veel plezier en tot mails

Dikke kus van mij

jeanne en theo

wat een leuke verhalen hebben jullie.geniet lekker, en nog veel plezier