met Sunny in europa

eindelijk aangekomen

Hallo allemaal,

We zijn eindelijk aangekomen in onze hostel.

We hebben een goede reis gehad, maar het duurde wel erg lang.

Toen we uit de luchthaven stapte hangt er meteen een vakantiegeur,

Ken je dat? Benauwt en warm. Meteen kwamen de vakantiekriebels opborrelen.

Van de sneeuw en de kale bomen in Nederland in het warme en groene Argentinië.

We zijn nu aan het wachten tot we mogen inchecken en daarna verdwijnen we de stad in.

Groetjes,

Marc en Debby

margareth en armand

Ik ben nog aan het bijkomen van zondag cola jenever he shit. En nu aan de baby gaan werken onder een groene boom met de warme zon op de billies. Wil foto's zien waar blijven die. Geniet ze dike kus van de edelaars

Kim & Danny

Fijn om te horen dat julli heel zij aangekomen!
Daar zijn jullie dan; de eerste dag van de reis van jullie leven!
Wij gaan jullie goed volgen want dit wordt natuurlijk wel mijn dagelijkse soap! Hihi

have fun!

Dikke kus

Nen Michel

Hoi Marc en Debby,
Starten in Argentinie, zien jullie al de argentijnse tango op straat?
Ik ben me aan het voorbereiden op de proefles Salsa in Wassenaar en voorschoten en de vakantieweek(en) in Frankrijk voor cursisten. heel spannend allemaal.
Ook ga ik naar de beurs in Utrecht om workshop Salsa te geven aan blinden en slechtzienden.
Tot een volgend bericht.

RubberrrreRobbie

He je al bunders gekoch

kusje voor jou Deb

ank

veel plezer groetjes uit winterberg liefs ma xxx

Djoeke

Hey Broertje en Debby,
Alles goed daar?
Al mooie foto's gemaakt?
Hier is het koud en glad, verder alles goed.
tot snel weer, Liefs Djoeke, Rogier en natuurlijk
Dyente en Rhybe

jeanne en theo

leuk alle berichten gelezen.blij dat jullie goed zijn aangekomen ,wij in de sneeuw gr. xxxx

Tony

Hoi Marc en Deb, Heel veel plezier en geniet ervan. Wij gaan een weekje de sneeuw opzoeken in Oosterijk. maar een zonnetje is natuurlijk ook lekker. Tot mails. Tony en Henk

T.A.-Clan

Hallo Marc en Debby,
Het avontuur is dan nu eindelijk begonnen! Terwijl wij hier ploeteren om op straat overeind te blijven (want:glad!) zitten jullie vast in het zonovergoten oord.
Alles in z'n perspectief hè haha!
Mooie foto's ook van de begraafplaats (dat is dat straatje toch?) zo niet, toch een mooie foto :D
Hou ons op de hoogte, we zijn benieuwd naar jullie verhalen!
Groeten namens ons allen, Rosalinde

luca

hier is het heel koud ben het vriendinnetje van dyente

luca dyente veel plezier

groetjes xxx

Pablo en Maevi

hallo Mark en Debbie. met jullie alles goed en is het lekker warm daar bij ons is het niet zo warm als bij jullie denk ik. het is het is hier erg koud. Ik heb de foto's van Buenos Aires gezien en ik vondt de watervallen erg mooi. Maevi haar gibs is weg. Gelukkig.

groetjes Maevi, Marijke Alex en Pablo