met Sunny in europa

Buenos Aires

Hallo,

Gisteren zijn we de stad Buenos Aires wezen verkennen. We zijn door Florida Avenue gelopen. Dit is een hele lange straat vol met winkels. Dan is het wel jammer dat ik met Marc op pad ben. Winkelen was er niet bij.

Van daaruit zijn we naar cementary la recoleta gelopen. Dit is, volgens de lonley planet 1 van de dingen die je gezien moet hebben in Buenos Aires. We hadden geen idee wat er zo bijzonder kan zijn aan een begraafplaats, maar daar aangekomen was het echt indrukwekkend.

De mensen worden begraven in een soort Tombe. Het lijkt net een dorp, maar dan voor de dode.

Ook Evita ligt hier begraven. Toen wij er waren was er ook een begravenis. Dit is wel erg vreemd als het wemelt van de toeristen op je begravenis. Er waren zelfs toeristen die foto's maakte van de begravenis. Ik kreeg gewoon last van plaats vervangende schaamte. Marc niet maar vond het wel raar.

Voor de rest hebben we een wandelroute uit de lonley planet gevolgt. Deze ruote leide ons langs een reuzachtige ijzeren bloem. Een heel groot gotic gebouw met een hoog Harry Potter gehalte.

Daarna zijn we nog naar een Japanse tuin geweest en hebben vervolgens de metro weer terug genomen..

Aan het einde van de dag hebben we geprobeert om een vliegticket te regelen naar Ushuaia, maar alle bussen en vliegtuigen zitten vol tot 14 januari!!! Lang leve de Argentijnse zomer vakantie.

We gaan vandaag verzinnen hoe we het gaan oplossen.

Dat horen jullie nog..... (cliffhanger)

Groetjes

kim en marja

Hallo reisluitje,

Bijzondere foto's hoor! We hadden alleen wel op meer foto's gehoopt...hihi...
Als het nu niet lukt met het vliegticket; kunnen jullie altijd nog besluiten om een voetreis in 80-dagen te gaan doen.... ;)

Update over NL: het is nog steeds koud met sneeuw; en nu komt het ; het wordt nog kouder en het strooizout is op!!!! Dat wordt weer leuk in ons nederlandje; niemand is dus meer mobiel!

Suc6 met het ticket (of lopen)

Groetjes & knuffeltjes kim en mama

Debby

We kunnen 200 foto's plaatsen dus dat er zijn er 2 per dag. Dus als je er meer wilt dan moet je sponsoren haha.

Groetjes,

Debby

luuk

nou je auto is goed gekeurd en je uitlaat heeft ie dicht geplakt. nou vedrgaat het goed hier en met tess ook.morgen word het kut weer veel sneeuw en veel wind. we kunnen niet tuinen en met teun kunnen we ook niks doen .weet niks meer .groetjes van mij en tess

Ramon & Chantal

Hey Marc en zussie,

Zijn jullie al aan de voetreis begonnen?
Volgens onze berekening zijn jullie al 5 dagen weg dus we missen nog 7 foto's van jullie. Eerder gaan we niet sponsoren hoor;-)
Hier gaat alles lekker alleen een beetje meer zon zou welkom zijn.

Gr,
Ramon & Chantal

margareth

Hey,

Leuke foto's gaaf om te zien. Hier koud zijn gister met Ed en Dinand gaan schaatsen in het duin bij de ganzenhoek leuk maar er stond teveel wind dus erg koud vingertjes waren half dood. Nu sneeuwt het hier weer en liggen we languit te chillen op de bank moet je anders. Nou we wachten op de volgende foto sessie geniet ze dikke kus van de edelaars xxxxx

Pablo

Hoi Marc en Debby hebben jullie mijn vorige mailtje
gelezen. Is het daar leuk, aan de verhalen te zien wel.
Toch ? Hier gaat het goed. Ik heb vandaag 0 FOUT voor topo op school ook alles goed dus.
gr. Maevi,Marijke,Alex en Pablo.

voor pablo

zo studiebol ,hier gaat alles goed hoor !we hebben nog steeds lekker weer .hoe vind je de foto,s ,morgen misschien weer een paar nieuwe

gr marc en debby

pablo

Hallo, ik heb jullie reactie gezien.
Alles goed.

gr. pablo