met Sunny in europa

Back in Buenos

We zijn weer terug in Buenos Aires.

Ik zelf heb weinig te vertellen omdat ik de hele dag ziek op bed heb gelegen. Waaschijnlijk iets verkeerd gegeten. Marc is dus alleen op pad geweest. En zoals altijd raakt hij in de problemen als ik er niet bij ben.

Hij liep in de stad om een broodje te halen tot er een vrouw naar hem toe kwam. Ze hadden 's avonds een show en vroeg aan Marc of hij even binnen wilde kijken. Marc ging mee naar binnen en er stonden meteen 2 vrouwen om hem heen die champagne bestelden.

Marc kreeg gratis drinken aangeboden, maar moest wel de champagne van de twee dames betalen (dit wist hij nog niet) Toen hij niet wilde betalen kwam er een hele grote argentijn(komt zelden voor in Argentinie zijn ze vaak heel klein) naar hem toe zodat hij wel moest betalen. 120 pessos. Een liter bier kost 10 pessos. Toen hij had betaald mocht hij weer naar buiten.

De volgende dag (vandaag) voel ik mij weer beter dus zijn we op zoek gegaan naar chinatown(tje) Dit moest in de wijk Belgrado liggen alleen alle kaarten in de reisboekenlonley planet en de footprint houden voor deze wijk op. We hebben 4 keer op straat gevraagt in onze LOI spaans waar we naar toe moesten. 3 van de 4 mensen stuurde ons de verkeerde kant op. Wij zijn na vandaag helemaal klaar gestoomd voor de 4 daagse.

Vanavond gaan we met de bus naar Mendoza om daar wijn te drinken.

70% van de wijn in Argentinie komt uitMendoza vandaan en de Malbec schijnt erg lekker te zijn.

Dankzij Richard enMarja kunnen we nog 300 foto's extra plaatsen. Bedankt!!

We kunnen nu totaal 600 foto's plaatsen dus we hebben voorlopig genoeg plaats.

Hoe gaat het trouwens in Nederland zijn er nog leuke roddels???

Groetjes,

Ons

Nelleke

Haai allebei,

Ja dat heb je ervan moet je maar niet met vreemde vrouwen praten!!! (hihi) Lijkt T-Land wel. Wat een prachtige foto's zeg van die watervallen!!!! Oke De roddels dan maar.......... uhhhhuh kweet niets. Maak weinig mee, behalve dan dat de geiten over het ijs lopen en Tess ze terug jaagt en er van baalt als de geiten haar niet gehoorzamen. Ze wordt dan zo kwaad dat ze maar ergens een tak probeert af te rukken.( kleine keffer) Deb, je moeder is ook een kanjer op het gebied van TV, jullie kastje is aangesloten op TV en werkelijk prachtig beeld. Vertelde Jeanet vanavond dat jullie bij de watervallen waren en zij vertelde me dat Dominique daar ook was geweest maar dat ze Niagara indrukwekkender vond, nou ik vond jullie foto;s echt fantastisch!! Het schijnt ook, dat wanneer jullie naar Chili gaan er een hele gave boottocht langs zg Fjorden bestaat en dit ook onwijs mooi moet zijn.
Hoop dat jullie nog veel gaan genieten en veel moois gaan bekijken.
Love you en tot mails.

Rosalinde

Haai!
Die eettentjes zagen er ook niet zo betrouwbaar uit. De smaakpolitite zal zijn handen er vol aan hebben. En, geloof me, daar wordt je niet vrolijk van!
Hier gaat alles z'n gangetje. ondanks de vrieskou van de afgelopen weken, weten de mensen in dit pitoreske dorp de weg naar ons winkeltje te vinden!
De mensen die daar geen zin in hebben, bestellen tegenwoordig gewoon via Internet. We hadden dinsdag een hele pullkooi vol met bestellingen!
De Hightea laat nog even op zich wachten, iedereen heffte zn agenda overvol geboekt, behalve ik. Haha wat zegt dat over mij-stakker haha Nee, grapje: die Hightea komt wel, maar gewoon wat later. Gaan we lekker groepsbouwen(teambuilden) en genieten van al het lekkers. Ik hou jullie op de hoogte!
Groetjes van Roos

Richard

Geen roddels hier.
Maar die Marc toch :-), had ik niet achter hem gezocht. Nou gelukkig is het goed afgelopen.

Gr. Richard.

Jan Verboon

Nou mooie avonturen hoor, en wij maar ploeteren... Sneeuw, ijs, zout, zoutgebrek enz. :-) Goeie timing!
Geniet er van en blijf mooie fotos maken.
groeten, Jan

Danny

Het is hier nog steeds kutweer en geen werk.
Veel plezier daar en zie je over een paar maanden wel weer.
Groeten Danny.

Arjan en Annet

Hallo vakantie gangers,

Wat een gave foto's zeg, echt heel mooi.
Wij kregen een mailtje van Linda en die vertelde dat ze jullie eens gaat leren wat drinken is!!! Dus als je dorst hebt, moet je die kant op.
Ben erg benieuwd hoe dat kroegje er uit ziet.
Dus... wel foto's maken hoor.
Hier verder alles goed.
Geniet er lekker van.
Liefs Arjan, Annet, Anouk en Stijn.

P.S. Meta heeft een zoontje gekregen zijn naam is Jip.