met Sunny in europa

weer in Buenos Aires

Onze reis door Patagoniê zit er op en we zijn weer terug in Buenos Aires.

Aangezien we de stad al gezien hebben waren we niet van plan om hier lang te blijven.

Dus de volgende dag hebben we een een bus geboekt naar Salta en een trip naar Uruguay.

Op de dag zouden we met de ferrie naar Uriguay gaan en als we dan terug kwamen zouden we meteen de bus nemen naar Salta. We hadden er erg veel zin in vooral, omdat we hoorde dat het plaatsje Colonia in Uruguay haal mooi schijnt te zijn. Toen we de volgende ochtend op wilde stappen op de ferry naar Urugay vertelde de medewerker dat de tijd waarop de boot terug zou varen is verandert van 17 uur naar 21:30 uur. Dus niet een klein beetje verlaat, maar 4 en een half uur!! Dit gingen wij niet redden, omdat onze bus om 20:30 uur zou vertrekken uit Buenos Aires dus hebben we de trip naar Uruguay geannuleerd en hebben we weer een dag in de stad rondgedwaald.

Savonds hebben we de bus gepakt naar Salta. Dit duurde 21 uur.

Onderweg stopte de bus er ook in een keer mee. Gelukkig niets kapot alleen de diesel was op.

Duurde wel weer een uur voordat ze hem aan de praat kregen, maar we zijn goed aangekomen in Salta.

Oja ik (Debby)heb nog flink gewonnen met kaarten van Marc.

nen michel

al weer even geleden dat ik jullie verhalen en foto's kon bekijken. Hier is het aldoor ook flink koud. of je moet ervan houden, maar daar mis je niet echt iets aan. jullie foto's zien er telkens weer fantastisch uit! niet alle foto's en grappen zijn duidelijk, maar dat jullie het naar je zin hebben is duidelijk. hoe doen jullie dat met kiezen en beslissen? wie doet wat? en waarover hebben jullie wel eens onenigheid?
Op naar het volgende avontuur.
groetjes en Liefs Nen

joke

wat een mooie trip hebben julllie.
zit iedere keer weer te genieten.
het sneeuwt hier weer, blijf nog maar.

gr joke en peter

anne-marie

Hey Debby

Hoe is het daar? Jullie maken wel van alles mee zeg, echt leuk om te lezen en zien!
Hier blijft het maar koud, ben dat weer echt zo zat blehhhhhhh..
Het blijft maar sneeuwen, dat hebben we nu wel gezien.
Maar jullie zien er lekker bruin uit, geniet van de trip en tot schrijfs maar weer.

Groetjes Anne-Marie

Marijke, Alex, Maevi en Pablo

Hey Marc en Debby,

Hoe is het met jullie, ik heb gehoord dat jullie ook kunnen skype... Wij hebben ook skype...

marijke74vansteijn

Veel plezier nog...