met Sunny in europa

Humahuaca

Hier zijn we dan weer, maar nu vanuit het plaatsje Humahuaca. En geloof ons we hebben er aardig op geoefend om het uit te kunnen spreken.

Humahuaca is een heel klein dorpje waar de tijd heeft stil gestaan.

Het is zo klein dat we we er maar 1 nacht zijn geweest. Wel was het erg gezellig, want het was die dag een soort van carnaval. We weten nog niet precies wat. We weten ook niet precies wanneer het carnaval is. In elke plaats hangt er een spandoek met een andere data, maar meestal is het de 14 de en 15 de van februari.

Er waren twee drumbands op straat en iedereen was verkleed als een soort nar of duivel.

Ook werd je bekogeld met waterballonnen, scheerschuim en talkpoeder met confetti.

Marc had ook een spuitbus gekocht met scheerschuim en zat daarmee kleine kinderen te pesten.

Maar opeens werd hij en ook ik bekogeld door 6 kinderen. We waren helemaal wit.

De duitsers uit Salta zijn we ook tegen gekomen en die hebben hun MP3 speler weer terug.

Vandaag hebben we de bus gepakt naar La Quiaca.Dit dorpje is niet spannend , maar het ligt aan de grens van Bolivia dus morgenochtend vroeg lopen we de grens over naar Villazon wat aan de andere kant van de grens ligt en dan hopen we daar de bus te pakken naar Tupiza.

Dat was het weer voor nu

Bedankt voor alle reacties. Het is altijd leuk om weer nieuwe reacties te krijgen.

ank

ik was net bezig die webcap aan het instaleren , heb ik vanmiddag gekocht , nu is hij wel goed maar heel raar ls je niets terug kan zeggen, verder de pomp eruit gehaald en even kijken of het onderdeeltje kan bestellen niet van de webcap maar de pomp van de boot heb nog een leuke mop

wie is er niet naar de bingo geweest??????

Piet gaat op een avond wandelen. Hij komt zijn buurvrouw tegen, en die vraagt of hij niets komt drinken bij haar thuis. Piet gaat natuurlijk mee naar haar huis. En hij drinkt een palmke.

Dan vraagt de buurvrouw of hij eens met haar naar bed wil gaan. Piet twijfelt geen moment en binnen de 5 minuten liggen ze in bed en geven ze eens goed van katoen, zelfs 3 maal achter elkaar!

Als ze opbed liggen vraagt de buurvrouw: "Zeg Piet, gaat uw vrouw daar niks van zeggen?" Piet zegt "Bwa, das geen probleem" en kleedt zich terug aan. Voor hij vertrekt vraagt hij nog even: "Gebt ge geen potlood voor mij?" De buurvrouw geeft hem een potlood en Piet steekt het achter zijn oor.

Hij komt thuis en zijn vrouw vraagt waar hij geweest is want hij is 3 uur weggeweest. Wel zegt Piet "Ik heb juist de buurvrouw 2 keer achter elkaar genomen." Neen zegt zijn vrouw ge zijt naar den bingo geweest want uw potlood steekt nog achter uw oor.

dit is ook werkelijk waar gebeurt hi hi

ben vandaag ook naar de hema geweest ,voor handschoenen te kopen is er dus niet meer , het is hier heel erg koud en hun hebben al zomerkleding

dus bij deze heb je een klacht

verder ga ik zo naar bed morgen om 6 uur beginnen

groetjes ma en doe voorzichtig doei

liek

he hallo daar,

ja ja eindelijk een reactie van de buurvrouw!
vindt het helemaal top om jullie zo te volgen!
en tja die carnaval had ik graag willen meemaken al was het hier de afgelopen paar weken ook ERG gezellig!niet te vergelijken maar toch...
zefs johan ging mee en had het vreselijk naar zijn zin, ook hij heeft de smaak te pakken!!
had zo af en toe een dag of 2 nodig om weer een beetje bij te komen maar wat wil je.. hoort erbij zeggen ze!
het is wel stil in ons straatje moet ik bekennen, dacht haal ff gevulde koeken bij de bakker maar geen buurman! hihi

liefs liek -x-
en de groeten van johan

margarethoudshoorn@hotmmail.com

Hoi Hoi,

Nou gisteren met ons skype gesprek hadden wij geen geluid we hoorden jullie niet maar konden jullie wel even zien op de cam, we hebben nog een half uur gekloot om jullie te pakken te krijgen maar helaas. Vanochtend kwam ik je Pa tegen op de zonneveldweg en heeft toen bij opa en oma een bakkie gedaan hij zei dat het geluid bij hem wel werkte dus het ligt aan onze computer. Deb me complimenten aan jou wat schrijf je geweldig moet je wat mee doen, en dan die foto's erbij toppie. Nou genoeg veren in je reet gestopt geniet ze in Bolivis.

XXXX de Edelaars

Rosalinde

Hallo! Hier weer wat nieuws uit Ter Aar. Het is nog koud, maar de ergste sneeuw is inmiddels weg. Hopen dat het nu doorzet een een beetje lente begint te worden.
Morgen gaat Rob mijn portfolio beoordelen (ja het is zover!) Dus duimen hè?
Verder nog niets nieuws: geen bloemen, geen vogels en geen lammetjes. Jammer. Ik laat jullie weten als het zover is! Fijne reis!
Groeten van Roos