met Sunny in europa

Corumba

Vanuit Santa cruz zijn we naar het Boliviaanse plaatsje Puerto Suarez gevlogen.

Vandaar uit hebben we een taxi naar Quijara genomen wat aan de grens ligt bij Brazilie. De grens van Bolivia was nog open, maar de grens van Brazilie was al dicht. De volgende ochtend moesten we dus weer terug naar de grens om ons in te stempelen in Brazilie.

Het is in Brazilie wel 10 graden warmer dan in Sucre. Volgens mij is het hier rond de 35 graden.

In Corumba is niet heel veel te beleven. Het is meer een tussenstop naar de Pantanal (wetlands).

We hebben dan ook meteen een tour geboekt naar de Pantanal waar we 4 dagen blijven. Er schijnen hier heel veel krokodillen en piranhas te zitten.

Waarschijnlijk hebben ze geen computers in de Pantanal dus het zal even duren voordat jullie weer wat van ons horen.

Vanuit de pantanal gaan we door naar Bonito wat heel bijzonder schijnt te zijn.

Reacties

Reacties

Fried en Lia

Hai, ik kom net uit het Blesse Paard. Toneel voorstelling gehad. Ik was nu souffleuse!! Het is prima gegaan. Deze drukke tijd zit er ook weer op.
Ik ben met Linda ook 'n dag in Pantanal geweest. Een heen en weertje! Jullie gaan 4 dagen. Dat is het grote werk. Kijk uit voor die krokodillen hoor!

Chau chau, Lia

jeanne en theo

gaaf die krokodillen,daar maak je natuurlijk ook foto,s van.
maar kijk wel uit,
neem je een krokodillenhandtasje voor mij mee ,hi,hi.hi.
veel plezier xx jeanne en theo

Pablo

hoi, waneer kom je helpen met mijn hut?
Je kan op skype met mijn moeder of met mij of Maevi

DEGROETEN!!!

jeanne

pablo waarkomt jou hut dan.
marc heeft weer een hoop te doen, als hij weer thuis is
liefs jeanne en theo

Rosalinde

Fijne reis toegewenst! (en de foto's zijn weer prachtig haha!)
Groeten!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!